Customer Support Agent cu limba Olandeza | Bucuresti

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Suntem in cautare de vorbitori de limba olandeza la nivel avansat pentru a se alatura echipei noastre!
    Esti persoana pe care o cautam daca:
    • Ai un nivel avansat de limba olandeza;
    • Ai un nivel mediu de cunostinte de limba engleza;
    • Esti o persoana rabdatoare, prietenoasa, cu o atitudine placuta;
    • Esi orientat/orientata spre nevoile clientilor si doresti sa le oferi asistenta;
    • Ai abilitati bune de comunicare: poti transforma acest skill intr-o cariera;
    • Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa prietenoasa si plina de entuziasm.

    Responsabilitati

    Care vor fi responsabilitatile tale:
    • Vei mentine o relatie profesionala placuta cu clientii;
    • Vei putea contribui la rezolvarea problemelor cu care se confrunta clientii;
    • Le vei oferi asistenta clientilor pentru a alege produsele si serviciile potrivite lor;
    • Vei oferi solutii pentru probleme intampinate in plasarea comenzilor, livrare sau returnari.

    Alte informatii

    Beneficiile pe care le oferim:
    • Program de 8 ore + o ora pauza de pranz, de luni pana duminica, lucrand 5 zile pe saptamana, in ture in intervalul 10:00-22:00;
    • Pachetul salarial include salariul de baza, bonus de performanta si tichete de masa;
    • Perioada de training si sesiuni de dezvoltare profesionala;
    • Asigurare medicala privata;
    • Acces la Bookster si 7card;
    • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
    • Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei.

    Salariu

    6.200 - 8.000 RON

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (259)